Wykonanie roboty budowlanej pn. „Remont hali A-16 i A-17 wraz z łącznikiem w związku z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych”

Komunikaty: 

 

16.12.2019 - Zamawiający opublikował na stronie internetowej informację o unieważnieniu postępowania.

 

*************************************************************************************************

 

Zamawiający:   

Politechnika Poznańska                 

Pl. Marii Skłodowskiej - Curie 5

60-965 Poznań

NIP: 777-00-03-699

www.put.poznan.pl

 

 

dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.

„Remont hali A-16 i A-17 wraz z łącznikiem w związku z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych"

 

nr postępowania: AD/ZP/71/19

ogłoszenie o zamówieniu nr 618614-N-2019 z dnia 5.11.2019 r.

 

                                                              

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia otwarcie ofert nastąpiło
w dniu 20 listopada 2019 r.

 

Zamawiający podczas otwarcia podał następującą kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1.077.884,67 zł brutto

 

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty:

 

Oferta nr 1:

Wykonawca:

ECOTERM COMPLEX Sp. z o.o.

Pl. Wolności 18, 61-739 Poznań

Zaoferowana cena: 1 549 800,00 zł brutto (słownie: milion pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy, osiemset złotych, 00/100)

Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty: 40 miesięcy od odbioru końcowego robót

 

Oferta nr 2:

Wykonawca:

BOMAX TEY Sp. z o.o.

ul. Szczepankowo 134

61-313 Poznań

Zaoferowana cena: 1 424 832,00 zł brutto (słownie: milion czterysta dwadzieścia cztery tysiące osiemset trzydzieści dwa złote, 00/100)

Zaoferowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty: 40 miesięcy od odbioru końcowego robót

 

 

Termin wykonania zamówienia - zgodnie z wymogami SIWZ w ciągu 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.

 

 

Informacje podstawowe
Identyfikator: 
AD/ZP/71/19
Status postępowania: 
unieważnione
Kontakt: 

Sekretariat Kanclerza Politechniki Poznańskiej

Typ zamówienia: 
nieograniczony
Kryteria oceny: 
Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%
Wadium: 

15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy  złotych).

Terminy
Termin składania ofert: 
20.11.2019 - 10:00
Termin otwarcia ofert: 
20.11.2019 - 10:30
Czas związania ofertą: 
30 dni
Termin wykonania: 

Termin wykonania całości przedmiotu umowy - w ciągu 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Opis: 

 

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem hali A-16 i A-17 wraz z Łącznikiem w związku z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Adres inwestycji: Kampus „Warta" przy ul. Piotrowo 3D w Poznaniu.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

- instalacje ogrzewania i wentylacji (HVAC),

- instalacje wodociągowo-kanalizacyjne (WOD-KAN),

- instalacje elektryczne (ISE),

- instalacje automatyki budynkowej (AKPiA/BMS),

- prace ogólnobudowlane (roboty demontażowe, prace wykończeniowe),

- instalacje teletechniczne (TT).

 

UWAGA!

  • Planując i wykonując roboty należy uwzględnić okoliczność, iż będą one prowadzone w czynnym obiekcie.
  • Dostawa i montaż instalacji kontroli dostępu nie są objęte niniejszym zamówieniem. Jedynie w drzwiach opisanych na rysunku "SKD H16 17-Model_rev2.pdf" oraz w opisie technicznym "PD_KD hala A17 A18_8 (1).pdf" należy zapewnić możliwość instalacji systemu kontroli dostępu tzn. dostosować je do przyszłego montażu elektrozaczepu, wykonując odpowiednie otworowanie na etapie produkcyjnym drzwi oraz zamontować w nich gałki. W drzwiach dwuskrzydłowych należy zapewnić możliwość prowadzenia odpowiedniego okablowania w skrzydłach biernych.

 

 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty:

  • Projekt Wykonawczy Instalacji HVAC i Wod - Kan (załącznik nr 1 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji Elektrycznych (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji AKPiA (załącznik nr 3 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Budowlany (załącznik nr 4 do SIWZ),
  • Projekt Wykonawczy Instalacji Teletechnicznych (załącznik nr 5 do SIWZ),
  • Ekspertyza techniczna w zakresie budowlanym i ochrony przeciwpożarowej z maja 2017 r. wraz z aneksem z 18 stycznia 2018 r. (załącznik nr 5a do SIWZ),
  • Projekt budowlany na przebudowę Hali A-16 i A-17 wraz z łącznikiem (dla potrzeb dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych) na terenie nieruchomości przy ul. Piotrowo 3d w Poznaniu, dz. nr 3 ark. 18 obręb Śródka, (załącznik nr 5b do SIWZ),
  • Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 362/2018 z dnia 27.02.2018 r. (załącznik nr 5c do SIWZ).

 

3.    W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca zrealizuje roboty budowlane wskazane
w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (załączniki 1 - 5 oraz 5a, 5b i 5c do SIWZ), sporządzi dokumentację powykonawczą, a także przygotuje niezbędne dokumenty do wniosku  
o dopuszczeniu obiektu do użytkowania i przekaże je Zamawiającemu.

4.    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od daty odbioru końcowego robót. Gwarancja stanowi jedno z przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości określony
w miesiącach.

5.    Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów.

6.    Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych  (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie zgłoszenie drogą Zamawiającemu na piśmie lub drogą elektroniczną chęci przeprowadzenia takiej wizji.

7.    W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowej, zgodnej z normami i zasadami sztuki budowlanej realizacji zadania, nawet jeżeli nie zostały one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia.  Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca.

8.    Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio przy robotach budowlano- wykończeniowych przez cały okres wykonywania tych czynności

9.    Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w zakresie takich informacji jak imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu - zgodnie z Komunikatem Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Danych Osobowych z 28 kwietnia 2017 roku.). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.

10. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania danych czynności
w związanych z realizacja niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się
do niezwłocznego zapewnienia na to miejsce innej osoby/innych osób, jeżeli będzie konieczność kontynuowania zatrudnienia celem wykonywania danej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia (w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy), a w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego (w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie), oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, stanowisk, na których zatrudnione są te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu w odniesieniu do rodzajów czynności wymienionych w ust. 8 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;

 

Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących dane czynności przy realizacji zamówienia lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany. W przypadku rozwiązania stosunku pracy osób przed zakończeniem okresu realizacji danych czynności, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przekazania oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia nowych osób, jeżeli ich zatrudnienie niezbędne jest do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania stosunku pracy. W przypadku nie zatrudnienia na to miejsce nowych osób - należy przedłożyć pisemne uzasadnienie dla tego faktu.

 

11. Przedmiot zamówienia, zdefiniowany według kodu Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot zamówienia:

45000000-7 Roboty budowlane;

 

Dodatkowe przedmioty zamówienia:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

39290000-1 Wyposażenie różne 

42512300-1 Układy HVAC;

44000000-0   - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

44100000-1   - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44111000-1   - Materiały budowlane

45100000-8   - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1  - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne

45214410-7   - Roboty budowlane w zakresie politechnik

45223000-6   - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8   - Roboty konstrukcyjne

45261210-9    - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2    - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262410-8    - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6    - Roboty murarskie i murowe

45262620-3    - Ściany nośne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6    - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1   - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5   - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

45421160-3   - Instalowanie wyrobów metalowych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6   - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

51700000-9   - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

71000000-8   - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

 

UWAGI:

- W przypadku rozbieżności między treścią niniejszej SIWZ a przepisami ustawy Pzp, obowiązujące pozostają przepisy ustawy.

- Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich wymogów i instrukcji wynikających ze Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak również zaleca się stosowanie przygotowanych wzorów formularzy i oświadczeń.

- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są nazwy producentów lub inne oznaczenia wskazujące na nazwy własne produktów, Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne, przy czym po jego stronie leży wykazanie równoważności. Dobór urządzeń/materiałów/innych elementów powinien zostać dokonany z należytą starannością przy spełnieniu wymagań funkcjonalnych określonych w SIWZ.
W przypadku braku takich wymagań, Wykonawca powinien uwzględnić konieczność osiągniecia poprzez zastosowane urządzenia wymaganych efektów, które zadeklarował w treści oferty oraz które są zgodne  z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia.

 

Dokumentacja
SWZ: