Postępowania nierozstrzygnięte

  • AD/ZP/43/17 | 28.04.2017 | 28.04.2017 - 21:05:35
    nieograniczony
    wszczęte
  • AD/ZP/33/17 | 14.04.2017 | 28.04.2017 - 11:21:46
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA!

    28.04.2017 - Zamaiwjący opublikował zmianę treści SIWZ wraz ze zmianą ogłoszenia w BZP, polegającą na zmiane terminu składania i otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

     

     


    27.04.2017 - Zamawiający opublikował pytani i odpowiedzi do SIWZ oraz dokonał zmiany treści SIWZ, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go porać ze strony Zamawiajacego.

    Zamawiający zwraca szczególną uwagę na pobranie załącznika NOWA DOKUMENTACJA TECHNICZNA załącznik nr 9  do SIWZ(dot. zmiany treści SIWZ), gdyż to na jej podstawie należy sporządzić ofertę!

    oraz zmieszczono ogłoszenie o zmianie ogłoszenia


    21.04.2017 - Zamawiający opublikował kolejne pytania i odpowiedzi, których treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

     

    21.04.2017r - Zamawiający opublikował pytania i odpowiedzi , których treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

    Niniejsze zmiany i wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców w związku z czym muszą być uwzględnione w treści składanej oferty pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.

     

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    Początek formularza

    Ogłoszenie nr 75605 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

    Poznań:
    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    OGŁOSZENIE DOTYCZY:

    Ogłoszenia o zamówieniu

    INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

    Numer: 66573-2017
    Data: 14/04/2017

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Politechnika Poznańska, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Pl. M. Skłodowskiej-Curie  5, 60965   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 653 538, e-mail zamowienia.publiczne@put.poznan.pl, faks 616 653 738.
    Adres strony internetowej (url): www.put.poznan.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    Numer sekcji: III
    Punkt: 1.3
    W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie których wykonał prace ogólnobudowlane tj. dostawę i montaż stolarki ppoż oraz wymianę stolarki w budynkach już istniejących , wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości co najmniej 930 000,00 zł brutto dla każdej roboty z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe: Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
    W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże 2 roboty budowlane w zakresie których wykonał prace ogólnobudowlane tj. dostawę i montaż stolarki ppoż oraz wymianę stolarki w budynkach już istniejących i nowych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości łącznej, co najmniej 1 080 000,00 zł brutto z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe: Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego

     

    Ogłoszeni o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniu 27.04.2017r.

    Dół formularza

     

     

  • AD/ZP/38/17 | 13.04.2017 | 28.04.2017 - 11:02:08
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA !!!

    28.04.2017 Zamawiający opublikował na stronie internetowej wyjaśnienia treści SIWZ

     

  • AD/ZP/40/17 | 27.04.2017 | 27.04.2017 - 13:59:11
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/34/17 | 19.04.2017 | 27.04.2017 - 07:39:10
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    27.04.2017 - Zamawiający opublikował pytania i odpowiedzi do SIWZ, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/36/17 | 14.04.2017 | 25.04.2017 - 14:21:10
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    UWAGA!

    25.04.2017 - Zamawiający opublikował SPROSTOWANIE Infgormacji z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

    24.04.2017 - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, jej treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamaiającego

    20.04.2017r - Zamwiający opublikował pytania i odpowiedzi do SIWZ, których treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

    14.04.2017 r.- Zamawiajacy zmianę treści ogłoszenia. Niniejsze pismo znajduje się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

    AD/ZP/36/17                                                                                         Poznań, dnia  24.04.2017r.

     

                            INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

     

     

    Dotyczy:    przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę fabrycznie nowych mebli hotelowych dla potrzeb Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Poznańskiej

    PAKIET 1: tapczany, biurka, pomocniki

    PAKIET 2: krzesła, taborety

    (otwarcie ofert: 24.04.2017r.)

      

    Zamawiający na sfinansowanie całego zamówienia przeznaczył: 280 000,00 zł brutto

    z czego na:

    PAKIET 1                 210 000,00 zł brutto

    PAKIET 2                 70 000,00 zł brutto

    Do upływu terminu składania ofert złożono:

    PAKIET 1

    1.    TRONUS POLSKA Sp. z o.o.

         ul. Ordona 2A

         01-237 Warszawa

    całkowita cena brutto: 296 017,95 zł      

    cena brutto 1 tapczanu: 1 152,51 zł

    cena brutto 1 biurka: 660,51 zł

    cena brutto 1 pomocnika: 517,83 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    2.    IMPEX TRADE Sp. z o.o.

    ul. Bytkowska 1B

    40-955 Katowice

    całkowita cena brutto: 146 212,50       

    cena brutto 1 tapczanu: 639,60 zł

    cena brutto 1 biurka: 175,89 zł

    cena brutto 1 pomocnika: 335,79 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    3.    PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU

    MEBLARSKIEGO I BUDOWNICTWA

    ul. Bydgoska 1

    89-120 Potulice

    całkowita cena brutto: 195 262,50 zł      

    cena brutto 1 tapczanu: 774,90 zł

    cena brutto 1 biurka: 246,00 zł

    cena brutto 1 pomocnika: 516,60 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    4.    P.U.P. MEBLOSTAL

    Michał Baczewicz

    ul. Traugutta 56

    83-200 Starogard Gdański

    całkowita cena brutto: 134 653,02 zł      

    cena brutto 1 tapczanu: 644,52 zł

    cena brutto 1 biurka: 127,92 zł

    cena brutto 1 pomocnika: 287,82 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: 24 godziny

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    PAKIET 2

    1.    TRONUS POLSKA Sp. z o.o.

         ul. Ordona 2A

         01-237 Warszawa

    całkowita cena brutto: 54 673,50         

    cena brutto 1 taboretu: 247,23 zł

    cena brutto 1 krzesła: 183,27

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

     

     

    2.    IMPEX TRADE Sp. z o.o.

    ul. Bytkowska 1B

    40-955 Katowice

    całkowita cena brutto: 37 490,40 zł        

    cena brutto 1 taboretu: 92,25 zł

    cena brutto 1 krzesła: 202,95 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    3.    PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU

    MEBLARSKIEGO I BUDOWNICTWA

    ul. Bydgoska 1

    89-120 Potulice

    całkowita cena brutto: 49 987,20 zł        

    cena brutto 1 taboretu: 123,00 zł

    cena brutto 1 krzesła: 270,60 zł

    okres gwarancji: 5 lat

    czas reakcji na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia od momentu zgłoszenia szkody: do 24 godzin

    czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia: do 7 dni roboczych

    termin dostawy:  przez okres 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (zgodnie

    z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 21 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie.

     

    AD/ZP/36/17                                                                                         Poznań, dnia  25.04.2017r.

     

    SPROSTOWANIE

                            INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT

                            W ZAKRESIE CENY CAŁKOWITEJ

                            OFERTY NR 2 (PAKIET 1)

     

     

     

    PAKIET 1

     

    2.    IMPEX TRADE Sp. z o.o.

    ul. Bytkowska 1B

    40-955 Katowice

     

    PRAWIDŁOWA CENA TO:

     

    całkowita cena brutto: 146 212,56       

     

     

  • AD/ZP/35/17 | 13.04.2017 | 25.04.2017 - 10:31:53
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    UWAGA!

    25.04.2017 - Zamawiający opublikował SPROSTOWANIE Informacji z otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego

    24.04.2017 - Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert, jej treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamaiającego

    19.04.2017 - Zamawiajacy zamieścił zmianę treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zmianę ogłoszenia o zamówieniu . Niniejsze pisma znajdują się w załącznikach, które należy pobrać i zapoznać sie z ich treścią.

    Niniejsze zmiany i wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców w związku, z czym muszą być uwzględnione w treści składanej oferty pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.

    18.04.2017 r.- Zamawiajacy zmianę treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejsze pismo znajduje się w załączniku, który należy pobrać i zapoznać sie z zjego treścią.

    AD/ZP/35/17                                                                   Poznań, dnia  24.04.2017r.

     

                            INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

     

    Dotyczy:   przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę gazów technicznych na okres 24 miesięcy oraz dzierżawa butli gazowych na okres 36 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).

     

      

    Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył:

    Pakiet 1: gazy techniczne, specjalne i azot ciekły.                  430 500,00 zł brutto

    Pakiet 2: mieszanki kalibracyjne                                                   7 380,00 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert złożono:

    1)            KONSORCJUM z siedzibą w Warszawie, w składzie:

                    1.            Air Products sp. z o.o., ul. 17 stycznia 48

                                   02-146 Warszawa- jako LIDER KONSORCJUM

                    2.            SANGAZ Piotr Gawinecki, ul. Polna nr 3

                                   87-80 Włocławek – jako UCZESTNIK KONSORCJUM

    PAKIET I:

    Cena netto:                          228 552,10 zł

    Cena brutto:                        281 119,12 zł

    Termin dostawy:                 do 48 godzin

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 200szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,86 zł brutto – za 1 butlę/1 dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

    PAKIET II:

    Cena netto:                          4 485,40 zł

    Cena brutto:                        5 517,05 zł

    Termin dostawy:                 do 7 tygodni

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 3 szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,86 zł brutto – za 1 butlę/1 dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

     

    2)            Air Liquide Polska Sp. z o.o.

                    Ul. Jasnogórska 9

                    31-358 Kraków

    PAKIET II:

    Cena netto:                          4 500,00 zł

    Cena brutto:                        5 535,00 zł

    Termin dostawy:                 4 tygodnie

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 3 szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,62 zł/butlę/dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

     

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie

     

    AD/ZP/35/17                                                                 Poznań, dnia  25.04.2017r.

     

                      INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

    SPROSTOWANIE

     

    Dotyczy:   przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę gazów technicznych na okres 24 miesięcy oraz dzierżawa butli gazowych na okres 36 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na 2 części (pakiety).

     

      Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył:

    Pakiet 1: gazy techniczne, specjalne i azot ciekły.                  430 500,00 zł brutto

    Pakiet 2: mieszanki kalibracyjne                                                   7 380,00 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert złożono:

    PAKIET I

     

    1)            KONSORCJUM z siedzibą w Warszawie, w składzie:

                    1.            Air Products sp. z o.o., ul. 17 stycznia 48

                                    02-146 Warszawa- jako LIDER KONSORCJUM

                    2.            SANGAZ Piotr Gawinecki, ul. Polna nr 3

                                   87-80 Włocławek – jako UCZESTNIK KONSORCJUM

    Cena netto:          228 552,10 zł

    Cena brutto:        281 119,12 zł

    Termin dostawy: do 48 godzin

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 200szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,86 zł brutto – za 1 butlę/1 dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

    PAKIET II:

     

    1)            Air Products sp. z o.o.

                    Ul. 17 Stycznia 48

                    02-146 Warszawa

    Cena netto:                          4 485,40 zł

    Cena brutto:                        5 517,05 zł

    Termin dostawy:                do 7 tygodni

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 3 szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,86 zł brutto – za 1 butlę/1 dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

     

    2)            Air Liquide Polska Sp. z o.o.

                    Ul. Jasnogórska 9

                    31-358 Kraków

    Cena netto:                          4 500,00 zł

    Cena brutto:                        5 535,00 zł

    Termin dostawy:                4 tygodnie

     

    Dzierżawa butli gazowej (ok. 3 szt/m-c)

    Stawka brutto za 1 butlo dzień:                                    0,62 zł/butlę/dzień

    Zamawiający za dzierżawę butli gazowych zapłaci

    nie więcej niż 0,70 netto tj.

    0,86 brutto za 1 butlo dzień            

  • AD/ZP/37/17 | 14.04.2017 | 24.04.2017 - 14:31:02
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA!

    20.04.2017 - Zamawiający opublikował pytania i odpowiedzi do SIWZ, których treść znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiajacego.


    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiajacego.

     

    AD/ZP/37/17                                                                                         Poznań, dnia  24.04.2017r.

     

                            INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

     

    Dotyczy:    przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę fabrycznie nowych maszyn sprzątających dla Politechniki Poznańskiej (otwarcie ofert: 24.04.2017r.)

      

    Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył: 95 000,00 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert złożono:

    1.    BIURO HANDLOWE „BAS"

         Sławomir Ciszewski

    ul. Królewiecka 195

    82-300 Elbląg

    całkowita cena brutto: 82 600,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 1: 12 400,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 2: 10 700,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 3: 8 100,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 4: 26 600,00 zł

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych sieciowo: 36 miesięcy

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych akumulatorowo: 18 miesięcy

    czas reakcji serwisu od momentu przyjęcia informacji o awarii: do 24 godzin

    czas naprawy od momentu rozpoznania usterki przez serwis: do 24 godzin

    termin dostawy:  do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy (zgodnie z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    2.    AGAPIT Sp. z o.o. Sp.K.

    ul. M. Zientary-Malewskiej 26

    10-302 Olsztyn

    całkowita cena brutto: 15 750,00 x 3 = 47 250,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 1: 15 750,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 2: brak danych

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 3: brak danych

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 4: brak danych

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych sieciowo: brak danych

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych akumulatorowo: 18 miesięcy

    czas reakcji serwisu od momentu przyjęcia informacji o awarii: do 24 godzin

    czas naprawy od momentu rozpoznania usterki przez serwis: do 24 godzin

    termin dostawy:  do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy (zgodnie z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

     

     

     

    3.    ALANDIL

         Jerzy Adamczak

    ul. Kamiennogórska 22

    60-179 Poznań

    całkowita cena brutto: 83 507,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 1: 14 142,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 2: 7 638,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 3: 7 626,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 4: 25 817,00 zł

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych sieciowo: 36 miesięcy

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych akumulatorowo: 18 miesięcy

    czas reakcji serwisu od momentu przyjęcia informacji o awarii: do 24 godzin

    czas naprawy od momentu rozpoznania usterki przez serwis: do 24 godzin

    termin dostawy:  do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy (zgodnie z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

    4.    OVERCLEAN

         Małgorzata Jakubowska

    ul. Swoboda 43

    60-389 Poznań

    całkowita cena brutto: 83 517,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 1: 14 145,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 2: 7 626,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 3: 7 626,00 zł

    cena brutto za 1 szt. maszyny sprzątającej z poz. 4: 25 830,00 zł

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych sieciowo: 36 miesięcy; wykonanie 6 co półrocznych

    bezpłatnych przeglądów technicznych

    okres gwarancji dla urządzeń zasilanych akumulatorowo: 18 miesięcy; wykonanie 3 co półrocznych bezpłatnych przeglądów technicznych

    czas reakcji serwisu od momentu przyjęcia informacji o awarii: do 24 godzin

    czas naprawy od momentu rozpoznania usterki przez serwis: do 24 godzin

    termin dostawy:  do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy (zgodnie z warunkami SIWZ)

    warunki płatności: 14 dni (zgodnie z warunkami SIWZ)

     

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie.

     

     

     

     

    OŚWIADCZENIE

    O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

    Niniejszym oświadczam(y), że*:

     

    □      nie należę(ymy) do grupy kapitałowej

    □      należę(ymy) do grupy kapitałowej...........................................................

    (określić jakiej)

     

    L.p.

    Lista podmiotów należących do wyżej wymienionej grupy kapitałowej:

    1.

     

    2.

     

    3.

     

    4.

     

    5.

     

    6.

     

    7.

     

    8.

     

    9.

     

    10.

     

    11.

     

    12.

     

    13.

     

    14.

     

    15.

     

     

    *właściwe zaznaczyć

                                                                                                                                 ................................

                                                                                                                   Podpis Wykonawcy

     

     

  • AD/ZP/30/2017 | 13.04.2017 | 21.04.2017 - 11:37:29
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

     

    AD/ZP/30/17                                                                                                                     Poznań, dnia  21.04.2017r

     

    Zbiorcze zestawienie ofert - INFORMACJA Z OTWARCIA

     

    Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na usługę wsparcia technicznego oraz dostępu do aktualizacji oprogramowania zapory sieciowej wykorzystywanego przez Politechnikę Poznańską w okresie od 01-06-2017 do 31-05-2018.

     (Otwarcie ofert dnia: 21.04.2017 r.).

     

     

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia -  przeznaczył: 160 000,00 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert złożono:

     

    1.      Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     

    Cena brutto:      287 350,14      zł

    Termin płatności:       28     dni kalendarzowych

    Termin wykonania:      5       dni kalendarzowych

     

     

    2.      Ventus Communications Sp. z o.o., ul. Swoboda 12, 60-391 Pozanń

     

    Cena brutto:       149 401,95       zł

    Termin płatności:    28      dni kalendarzowych

    Termin wykonania:   5        dni kalendarzowych

     

     

    3          Koma Nord Sp. z o.o. , ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia

     

    Cena brutto:    307 118,70        zł

    Termin płatności:      28      dni kalendarzowych

    Termin wykonania:      5        dni kalendarzowych

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Poniżej Zamawiający załącza przykładowy wzór takiego oświadczenia.

     

     

  • AD/ZP/6/2017 | 15.03.2017 | 20.04.2017 - 13:02:34
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA:
    22.03.2017r. - Zamawiający opublikował odpowiedzi na wniesione zapytania oraz dokonał zmiany treści SIWZ Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    UWAGA:
    16.03.2017r. - Zamawiający opublikował zmianę treści SIWZ [dodanie do Specyfikacji Technicznej w Pakiecie nr 1 (Załącznik B1) załącznika nr: 47 oraz w Pakiecie nr 2 (Załącznik B2) załączników nr: 42 i 43]. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku, który należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

     

    AD/ZP/6/17                                                                                                                       Poznań, dnia  20.04.2017r.

     

    Zbiorcze zestawienie ofert - INFORMACJA Z OTWARCIA

     

    Dotyczy:         przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania (Otwarcie ofert dnia:   20.04.2017 r.).

     

     

    PAKIET NR 1

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 1 przeznaczył: 216 630,06 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet 1, złożono:

     

    1.      Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:  202 690,00  zł

     Cena brutto: 249 308,70zł

    W tym odwrócony vat :  16 987,11 zł

    Termin płatności:        21      dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na laptopy:         36        miesięcy

     

    2.      Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto:   196 009,00   zł

     Cena brutto:  241 091,07    zł

     W tym odwrócony vat :  16 623,02        zł

     Termin płatności:   21  dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na laptopy: 36   miesięcy

     

    PAKIET NR 2

                Zamawiający na sfinansowanie zamówienia - w zakresie Pakietu nr 2 przeznaczył:

     532 318,17 zł brutto

     

    Do upływu terminu składania ofert na Pakiet nr 2, złożono:

     

    1. Vol Sp. z o.o. Sp. K. ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań

     Cena netto:   437 959,00  zł

     Cena brutto:   538 689,57zł

    Termin płatności:  21 dni kalendarzowych

    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24  miesiące

     

    1. Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Migdałowa 60,  61-612 Poznań

     Cena netto:   451 357,00   zł

     Cena brutto:    555 169,11  zł

    Termin płatności:    21   dni kalendarzowych
    Warunki gwarancji  na zestawy komputerowe:  24      miesiące

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Poniżej Zamawiający załącza przykładowy wzór takiego oświadczenia.

     

     

  • AD/ZP/21/17 | 27.02.2017 | 19.04.2017 - 13:09:28
    nieograniczony
    wszczęte

    UWAGA!

    31.03.2017 - w dniu dzisiejszym Zamawiajacy zamieścił zmianę Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze zmianą Terminu składania i otwarcia ofert, treść pisma znajduje się w załączniku i należy go pobrać ze strony Zamawiającego - zmienione załączniki do PAKIETU 1 (załącznik D, E, załącznik 1, załącznik 2, załącznik 6, załącznik 8)

     

     

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 1 dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” w następujących częściach:

    Pakiet I- sprzedaż i dostawa sprzętu oraz oprogramowania

    Pakiet II sprzedaż i dostawa bezzałogowych statków powietrznych wraz z instruktażem, narzędzi i elektronarzędzi oraz elementów wyposażenia magazynowego.

     

     

      Politechnika Poznańska uprzejmie informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 PZP, dokonuje zmiany treści  SIWZ poprzez  zmianę  załączników do Pakietu I:   - zał. 1, 2, 6, 8, D, E:

     

    Jednocześnie zamawiający przesuwa termin składania ofert oraz wpłaty wadium do dnia   19.04.2017r. do godz. 10.30.

    Otwarcie ofert nastąpi    19.04.2017r. o godz. 11.00.

     

     

       Niniejsze postanowienia są wiążące dla Wykonawców w związku z czym muszą być uwzględnione w treści składanej oferty pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.

     

    UWAGA!

    04.04.2017 r. - Zamawiajacy zamieścił pytania i odpowiedzi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze zmianą treści SIWZ. Szczegóły znajdują się w załączniku, który należy poprać i zapoznać się z jego treścią.

    AD/ZP/21/17                                                                                                                                      Poznań, 19.04.2017 r.

     

     

     

    INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

     

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na sprzedaż i dostawę wyposażenia laboratoriów multidyscyplinarnych nr 1 dla projektu „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” w następujących częściach:

    Pakiet I- sprzedaż i dostawa sprzętu oraz oprogramowania

    Pakiet II sprzedaż i dostawa bezzałogowych statków powietrznych wraz z instruktażem, narzędzi i elektronarzędzi oraz elementów wyposażenia magazynowego.

     

    Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył:

    Pakiet  I

      452 271,13zł brutto

    Pakiet II

    215 384,62zł  brutto

     

    Do upływu terminu składania ofertę złożyły następujące firmy:

    1.       VOL Sp z o.o. Sp.K.

    ul. Dąbrowskiego 553,

    60-451 Poznań

    Cena netto: 396 082,00zł,

    Cena brutto: 487 180,86zł,

    Informacja zawarte w formularzu ofertowym wykonawcy:

    Gwarancja (dotyczy dodatkowego okresu gwarancji dla produktów wymienionych w kryterium nr 1)        

    TAK -  24 miesiące (łącznie 36 miesięcy)

     

    Sprzęt zastępczy (dotyczy produktów wymienionych w kryterium nr 2)               -             NIE

     

    Czas realizacji zamówienia (kryterium nr 3) - do 40 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 10 dni)

     

    Instruktaż 1 (kryterium nr 4)                            tak

     

    Instruktaż 2 (kryterium nr 5)                            tak

     

    Instruktaż 3 (kryterium nr 6)                        tak

     

    Instruktaż 4 (kryterium nr 7)                            nie

     

    Instruktaż 5 (kryterium nr 8)                            tak

     

    Pamięć RAM dla zestawu komputerowego, opisanego w karcie produktu M/P1.1/S01/1 (kryterium nr 9)   32 GB

     

    Pamięć RAM dla zestawu komputerowego, opisanego w karcie produktu M/P1.1/S01/3 (kryterium nr 9)   16 GB

     

     

     

     

     

     

    Pakiet II

    1. aeroMind s.c. J.Siekierczak, K.Nowak

       61-141 Poznań

       Ul. Kórnicka 30

       Siedziba ul. Polanowska 87

       60-454 Poznań

    Cena netto:  185 096,00zł,

    Cena brutto:  227 668,08zł,

     

    Informacja zawarte w formularzu ofertowym wykonawcy:

    Gwarancja (dotyczy dodatkowego okresu gwarancji na produkty wymienione w kryterium nr 1)  0 miesięcy (łącznie 24 miesiące)

    Sprzęt zastępczy (dotyczy produktów wymienionych w kryterium nr 2)               nie

    Czas realizacji zamówienia (kryterium nr 3)                 do 30 dni (skrócenie czasu realizacji zamówienia o 20 dni)

    Dodatkowe akumulatory (kryterium nr 4)                     nie

    Instruktaż rozszerzony (kryterium nr 5)                        tak

     

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie.

  • AD/ZP/20/17 | 28.02.2017 | 06.04.2017 - 14:43:47
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

    AD/ZP/20/17                                                                                                

    Poznań, 03.04.2017 r.

     

     

    INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

    Dotyczy: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest usługa transportu uczniów wraz z opiekunami na zajęcia specjalistyczne w laboratoriach, w ramach projektu pt. „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska” Nr RPWP.08.03.03-30-0001/15 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    Otwarcie odbyło się dnia 03.04.2017 r.

    Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył  181 529,00 zł brutto.

    Zestawienie ofert

     

    Do upływu terminu składania ofert złożono oferty:

    1.      PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI W POZNANIU S.A.,

    ul. Stanisława Matyi 1,

    61-586 Poznań

    Cena brutto za 1 km:     12,45 zł,

    Całkowita cena brutto:  207 955,08 zł,

    Termin wykonania: zgodnie z SIWZ- okres 12 miesięcy z wyłączeniem miesięcy lipca i sierpnia 2017 roku.

    Okres gwarancji:   nie dotyczy

    Warunki płatności: zgodnie z SIWZ- 21 dni kalendarzowych, licząc od daty dostarczenia faktury wraz miesięcznym zestawieniem protokołów zdawczo-odbiorczych z wykonanych usług zatwierdzonym przez Zamawiającego.

    Informacja zawarte w formularzu ofertowym wykonawcy:

    Czy Wykonawca zapewni minimum 1 pojazd dostosowany do przewożenia osób niepełnosprawnych?      TAK

    Czy Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia tabor nie starszy niż 10 lat (dopisać zgodnie z warunkami jakie zostaną ustalone)?              TAK,                     Liczba pojazdów 4.

    Czy Wykonawca zapewni minimum 4 pojazdy posiadające luki bagażowe?       TAK

    Czy Wykonawca zapewni co najmniej 1 pojazd posiadający co najmniej 56 miejsc siedzących?   TAK

    2.      PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.,

    ul. Zakładowa 4,

    62-510 Konin

    Cena brutto za 1 km:     11,00 zł,

    Całkowita cena brutto:  183 700,00 zł,

    Termin wykonania: zgodnie z SIWZ- okres 12 miesięcy z wyłączeniem miesięcy lipca i sierpnia 2017 roku.

    Okres gwarancji:   nie dotyczy

    Warunki płatności: zgodnie z SIWZ- 21 dni kalendarzowych, licząc od daty dostarczenia faktury wraz miesięcznym zestawieniem protokołów zdawczo-odbiorczych z wykonanych usług zatwierdzonym przez Zamawiającego.

    Informacja zawarte w formularzu ofertowym wykonawcy:

    Czy Wykonawca zapewni minimum 1 pojazd dostosowany do przewożenia osób niepełnosprawnych?      TAK

    Czy Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia tabor nie starszy niż 10 lat (dopisać zgodnie z warunkami jakie zostaną ustalone)?              TAK,                    Liczba pojazdów 11.

    Czy Wykonawca zapewni minimum 4 pojazdy posiadające luki bagażowe?       TAK

    Czy Wykonawca zapewni co najmniej 1 pojazd posiadający co najmniej 56 miejsc siedzących?   TAK

     

     

    Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 2.10 pkt 23 SIWZ.

    Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający załącza przykładowy wzór oświadczenia, o którym mowa w powyższym akapicie.

     

  • AD/ZP/29/17 | 28.03.2017 | 03.04.2017 - 14:08:37
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

  • AD/ZP/19/17 | 23.02.2017 | 21.03.2017 - 12:48:41
    nieograniczony
    wszczęte
  • AD/ZP/10/17 | 30.01.2017 | 14.02.2017 - 12:00:33
    nieograniczony
    wszczęte

    Szczegółowe informacje dotyczące postępowania przetargowego znajdują się w Specyikacji Istonych Wrunków Zamówienia i załącznikach, które należy pobrać ze strony Zamawiającego.

             AD/ZP/10/17                                                                                                         Poznań  14.02.2017r.

     

     

     

                                          INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

                                                                            

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na bieżące wykonywanie  drobnych robót dekarskich w obiektach uczelni (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).

     

    Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia kwotę: 122 789,94zł brutto

    Do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę:

    1. Zakład Ogólnobudowlany

        Michał Sowiak, Józef Sowiak

        61-315 Poznań

        ul. Żurawicka 9

        Cena brutto           112 507,56zł

        Czas przystąpienia do wykonania robót  - 12 godzin

        Okres gwarancji - 36 miesięcy

     

     

  • AD/ZP/65/16 | 09.11.2016 | 22.11.2016 - 13:31:03
    nieograniczony
    wszczęte
  • AD/ZP/53/16 | 04.10.2016 | 04.10.2016 - 22:36:21
    nieograniczony
    wszczęte
Studenckie Radio Afera Politechniki Poznańskiej. Akademicki Związek Sportowy Klub Uczelniany. Akademicki Związek Sportowy Klub Uczelniany.